Siv-Len Strandskog lanseres som ordførerkandidat!

Nominasjonskomiteen innstiller på Siv-len Strandskog som ordførerkandidat.

Siv-Len Strandskog lanseres som ordførerkandidat

Siv-Len Strandskog er idag gruppeleder for Sola Arbeiderparti.

Nominasjonskomiteen i Sola AP har innstilt Siv-Len Strandskog, som sin ordførerkandidat til kommunevalget 2019. Siv-Len Strandskog vil med dette kunne gå inn i sin 5. periode som kommunestyrerepresentant for Arbeiderpartiet i Sola. Med mer kunnskap og større engasjement enn noensinne bidrar Siv-Len til å motivere våre medlemmer og forhåpentligvis våre velgere.Hennes evne til å være samlende innad i partiet og på tvers av politiske partier i Sola, håper vi vil bidra til en kursendring ved valget i 2019. Gjennom ulike styreverv, politiske verv i fylket og mange kontakter sentralt, har vi en politiker med innflytelse i Sola Arbeiderparti. Når «dama» i tillegg har godt humør, har vi en meget god ordførerkandidat fra Sola Arbeiderparti.

Bernhard Nesvik

Leder for nominasjonskomiteen i Sola Arbeiderparti

Siv_Len Strandskog møter barnehageansatte i streik for å vise sin støtte

Siv-Len er en kjent skikkelse i Sola som er sterkt engasjert i nærmiljøet. Bildet er fra en tidligere anledning der hun møter streikende barnehageansatte for å vise sin støtte.